Usein kysyttyä

Alta löydät usein meiltä kysytyt kysymykset ja vastaukset niihin. Mikäli et löydä vastausta mieltäsi askarruttavaan kysymykseen, niin voit soittaa 044 068 1590 tai ottaa yhteyttä lomakkeella.

Mistä voin noutaa ostamani kohteen?

Acean myymät kohteet ovat noudettavissa Acean varastolta Tikkakoskelta, osoitteesta Unskinkatu 1 41160 TIKKAKOSKI. Noudosta ja luovutuksesta on sovittava puhelimitse, soittamalla numeroon 044 068 1590. Noutaessasi huutokaupalla hankittuja tuotteita ota mukaan maksutosite ja huutonumero.

Onnistuuko kohteiden lähetys?

Kyllä onnistuu. Acean rahtisopimus Matkahuollon ja Kiitolinjan kanssa mahdollistaa kohteiden lähetyksen kaikkialle Suomeen. Voit maksaa rahdin samalla kun noudat kohteen Matkahuollon pisteestä. Kiitolinjan rahdeista lähetetään erillinen lasku.

Ovatko kaikki myytävät kohteet hyväkuntoisia?

Acean myyvät kohteet ovat aina tarkastettuja ja hyväkuntoisia. Ilmoitamme mahdollisista puutteista ja epäkohdista aina tuotetiedoissa! Pidämme sen mitä lupaamme ja olemme valmiita joustamaan, jos tuotteemme ovat sisältäneet piileviä ongelmia. Valokuvaamme kaikki kohteet kattavasti.

Paljon Acean kohteille saa maksuaikaa?

Yleinen maksuaika on kaksi arkipäivää ellemme toisin ilmoita. Poikkeuksista ilmoitetaan erikseen myytävien tuotteiden tietojen yhteydessä.

Miten maksu kohteesta suoritetaan?

Huutokaupat.com -kohteissa kauppahinta maksetaan palvelun kautta verkkopankkimaksuna tai tilisiirtona suoraan myyjälle. Tämä selviää ilmoituksen kohdasta: Maksutapa. Suoraan meiltä ostetuissa tuotteissa tyypillisin maksutapa on tilisiirto tai lasku.

Kommentointi on suljettu.